Navigační cesta dokumentu
Témata konference
- Ekonomické aspekty cestovního ruchu a jeho postavení v ekonomice regionu (např. vliv cestovního ruchu na HDP, zaměstnanost v regionu)
- Nové přístupy k managementu a marketingu v destinacích (např. orientace na specifické cílové skupiny – backpackers, singles; systémy kvality služeb v destinacích)
- Cestovní ruch v pojetí geografie (např. analýza prostorového využití služeb cestovního ruchu v regionu, využití GIS)
- Využití poznatků ekologie a environmentalistiky v rozvoji cestovního ruchu (např. ekologický hotelový management)
- Využití historie a poznatků kulturní antropologie v cestovním ruchu (např. propagace destinace s využitím historických zajímavostí, naučné stezky, tematické akce, motivy cestování v minulosti a dnes)
- Význam kultury v cestovním ruchu jako jednoho z faktorů jeho rozvoje (např. produkty s akcentem na místní dědictví)
- Využití psychologie a sociologie v cestovním ruchu (např. analýza chování vybrané cílové skupiny)
- Cestovní ruch jako předmět filosofie
- Best practices v rozvoji cestovního ruchu na úrovni podniků a destinací
- Autor : Ing. Ivica Linderová, PhD.
- Poslední změna : 19. října 2016 22:33